Tog jag fel beslut igår? ♡

Idag känns det som att det var fel beslut och berätta igår..
Känns som jag kanske gjort så vi förlorar kontakten helt, eller snarare, blir ännu mer ytlig.. :-(
Vi har sms:at idag, men de har varit mycke ytligare och inte alls på samma skoj nivå som det brukar..
Vi brukar skojja i princip alla sms som vi skickar, men icke idag.. Idag är allt så allvarligt..
Det är både bra o dåligt, men vad ska jag göra?
Nu är det berättat och jag menar det verkligen..
Funderar på om jag ska träffa honom imorn när jag ändå är i stan, men kanske dumt när mamma och kanske Catarina är med?
Men som Mija sa :-P Lika bra han träffar svärmor på en gång ;-)
Men vi får se, kan ju se imorn om han har tid först o främst...

Men nu ska jag sluta skriva på detta meningslösa inlägg och faktiskt gå lägga mig.. Behöver sömn! Är trött som faaan! och ont i ryggen så de skvätter om de, kan hoppas de försvinner med lite sömn..

Over and Out!

Och jag tycker jävligt mycket om dig, vad du än tror.. ♡

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0