Utredning o datorn..

Ska försöka knapa ihop ett inlägg, fastän huvudet bankar och värker..

Så var utredningen gjord.. Eller första mötet iaf.
Det tog "bara" 1,5 timme.. Vi hade som en intervju, då jag fick berätta om mig själv om hur jag är, hur jag upplever vissa saker, hur jag var som barn, och hur jag är nu.. :)
Och hon tror jag har ADHD, och ska fortsätta utreda detta, Hon skulle ta upp det med överläkaren på måndag..
Men det finns ett minus i alltsammans.. Det kan dröja allt från ett år till hur lång tid som helst innan nästa tid kommer.
Dom har väldigt många som utreds just nu och dom kämpar med att få tider till alla..

Och sen var jag på OnOff och skulle lämna in datorn, men sitter vid den just nu och skriver..
När jag kom dit så fick jag tala med en av dom som är så jäkla bra, och verkligen tänker och inte bara tar datorn och skickar på reperation.. Istället ringde han till HP och ville lämna en anmälan om att dom ska byta ut datorn. Tyvärr kunde han inte få svaret direkt, utan det kunde ta upp till 8 timmar, så imorn har jag troligtvis beskedet. OnOff skulle ringa mig så fort dom visste.
Men det ser iaf lite ljusare ut för min lille vän.. Han ska äntligen få gå i graven och jag ska få en ny.. Behöver jag verkligen, så många turer som det varit me denna. :( Men jag vågar inte hoppas än..
Men blir det att dom byter ut den så ska vi åka in på lrödag och byta den :) nackdelen är att jag inte just nu har 2500 och punga ut för en försäkring :( Men jag får väl hoppas att inget oförutsett händer den..

Nu ska jag stänga ner, smärtar mitt stackars huvud och sitta här..


Over And Out! Ska sova!
Ska ha barnen här imorn förmiddag igen!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0