Vecka 2+3

Om man ska prata i gravidspråk så är jag sjuk v 2+3... :P men för mig i vanligt tal så är jag förkyld sen 2.5 vecka..
Jag börjar bli fett less på o vara förkyld.. Mår bra mot början av veckan, så måndag-tisdag mår jag hyffsat sen onsdag börjar det komma igen och till helgen är det kört.. Då mår jag skit!

Som idag jag har legat de mesta av dagen, datorn har stått avstängd det mesta, tur man har facebook o twitter i mobilen ;-) även msn finns där.. :-D
Så jag klarar mig..

Imorn har jag bestämt mig för att inte ens kliva upp ur sängen ;-) eller jo, de ska jag väl, men jag tänker inte göra mycke, jag känner mej helt slut i kroppen.. Jag snorar inte så mycket längre, men känner mig sliten och nu har jag fått hosta med :-( så jag tog hostmedicin för en stund sen för att klara av att sova inatt..

Och mitt i allt det så blir det tjaffs med ... jag blir så trött. H*n vet att jag är sjuk och inte orkar, men ändå skulle det tjaffsas.. :-( Skit i att jag inte mår bra, gör det..
Du skulle ha ditt spel redan ikväll, men jag får inte mina saker när jag vill.. *suck* [!!!!]
Kan det inte vara rättvisst?! Tydligen inte..
Men orkar inte bry mig mer ikväll, känner mej helt slut i kroppen så jag ska starta och se på sex and the city boxen och försöka sova sen :-)

Over And Out *host*

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0