"Vi svarar inom 24 timmar"

Mejlade HP igår med mitt kvitto om datorn..
Fick då ett autosvar om att dom svarar inom 24 timmar.. När klockan är 12:27 så har det gått ett dygn, men inte hört ett ord än, och det är bara 2 min kvar..
Vi får väl se om dom håller sin policy eller inte..

Idag är min förkylning värre än innan.. Vaknade och kände att jag var snorig som faaan och kunde knappt andas för jag var så igenkorkad :(
Dessutom har smak o luktsinnet tagit semester! Så jag blir överlycklig när jag får lite smaksinne.. Men luktsinnet vet jag av erfarenhet att det håller sig borta mellan 1-3 dagar.. Så v får se när jag får känna lukter igen :)
Jag saknar inte kattlåde lukten eller såna äckliga lukter :P Men jag saknar att inte känna vad mat luktar och så, men det återkommer väl så småningom..

Nej, nu ska jag se om jag får nåt svar av HP och får jag inte de innan 13, så ska jag ringa dom och stressa på dom lite..

*Atjoooo*

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0