Yatzyabstinens!

Jag har funderat på en sak i några dagar..
Det är hur jävla mycket jag saknar och spela Yatzy... Speciellt med P o J.. Jag älskade dom kvällarna.. Men eftersom vi inte ens umgås längre blir det inget Yatzyspelande.. :'(
Trist som fan måste jag säga..

Jag har ett yatzyspel liggandes hos mig och ett hos J, men de är säkert slut vid de här laget.. :(
Men ingen och spela med.. M vill gärna spela, men jag och hon spelar inte på samma villkor, hon fuskar sig igenom hela matchen :( och de är verkligen inte kul då.. Min mamma tycker inte om o spela, och jag vet ingen annan som gillar och spela?
Någon som gillar det?
Ibland sätter jag mig och spelar på nätet och själv på "riktigt" bara för att slippa ha abstinensen.. För ibland vill jag verkligen klå grabbarna ;) Men det kanske är ett spel som bara är förknippat med J och inte kommer följa med mig i livet? Jag spelade iof innan ja träffa han med, men jag spelade på "allvar" när jag var ihop med honom..

Kanske lika bra och inse att det är över för mig och jag inte kommer få någon som spelar med mig på samma sätt?
Förlåt om jag låter bitter, men det är tråkigt när man tycker så mycket om ett spel och man inte får spelat de..

Over and Out!!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0