Ytterligare en dag med problem..

Datorn håller på att gå mig på nerverna..
Men jag njuter av varje sekund som den faktiskt vill fungera som den ska..
Jag har nog fått tvångsstänga den minst 20 ggr idag..
Den har hängt sig för minsta lilla, och jag har inte lyckats få upp aktivitetshanteraren heller.. Det har vart tvärlåst varenda gång..

Men ska ge den tills på torsdag, vi åker till Borås på torsdag om den fortsätter som den gör, men jag blir chockad om den ordnar upp sig, verkar som de inte går att ordna.. Men man kan ju hoppas, för jag gillar datorn :) Men inte van att jag inte får en "ruta" nere vid startknappen för varje msnkonversation man har, men de är nog en vanesak bara :)

Nä, nu ska jag se på spårlöst, har precis sett på ett avsnitt av Familjen Annorlunda, så nu mår jag bra igen :) Jag älskar verkligen dom, dom gör att mitt hjärta blir varmt !

Over And Out!

Åsikter :)
Postat av: Emma

Jag tänkte på det, det kanske är virus du fått?

2010-02-15 @ 21:13:43
Postat av: iidaa

Jag har virusscannat med två virusprogram, och dom har inte hittat något, jag har tänkt på precis samma :)

2010-02-15 @ 22:30:40
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0