Är jag på väg och begå ett misstag?

Mina planer sen några veckor har varit att jag ska bege mej till en kille jag snackat med några år..
jag har t.o.m kollat biljetter.. Värsta goa killen, vi har diskuterat allting och han verkar verkligen vara den perfekta killen.. Han har aldrig varit personen som snackat sex eller ens varit tendens till och vara en sån kille..

MEN

Så har det börjat, han snackar mer och mer om sex, skriver att han är kåt, hur han vill göra i sängen, bla bla bla..
Och jag trodde verkligen inte han var sån, utan jag trdde han var en kille som inte var så noga med sex..

Håller jag på o begå ett misstag? Han kanske inte alls är som han utgett sig för att vara? Kan säga ärligt att jag har inte tittat på en enda biljett sen han började bete sej så här mot mig..  Jag känner inte jag vet vart jag har honom.. Kanske inte var den perfekta killen som jag trodde ändå?

Nu ska jag i vilket fall som helst lägga mig.. stänga ner lilla datorn, som jag inte ens hade planer på o starta, men behövde ut me dom här tankarna.. jag vill ha era åsikter om saken.. Även om ni inte gillar mig så säg vad ni tycker..

Natti och puss..

Åsikter :)
Postat av: =)

han kanske bara har fattat tycke för dig och känner att ni har pratat så pass länge så att han kan säga sådana saker till dig? =)

I say, go for it!

2010-01-26 @ 20:01:28
Postat av: jenny

Finns det någon kille som INTE vill prata sex. Jag har aldrig stött på någon iaf.



2010-01-26 @ 22:47:53
Postat av: Emma

Håller med "Jenny"



Annas så tycker jag att du får säga till honom att du tar illa vid dig, svårare än så är det inte....

2010-01-26 @ 23:36:45
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/emma198
Postat av: J

Jag känner inte dig, eller den här killen. Men tänkte ändå ge min uppfattning. Om det känns skumt med att snackar om sex, och din första känsla och tanke är det, då tycker jag du ska gå på den. Det är lite mysko att han pratar om sånt, för pratar man verkligen om sådant med en potentiell flickvän innan man träffats? Är det liksom bilden man vill ge av sig själv?

Jag känner inte en enda kille som skulle göra det faktiskt.

Sen håller jag med Emma här ovan: om du känner dig obekväm med det så säg det. Då kommer han förmodligen, kanske, visa sitt rätta jag, så antingen gör han det inte igen, eller så gör han det och då är han kanske inte så bra som inte respekterar dig.

2010-01-30 @ 23:42:07
Min blogg: http://lalolandet.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0