Barnaskrik och spyor :P

Nu var man äntligen i säng..
Har varit en händelserik dag..

Gick upp, var dock kvar i sovande tillstånd ;) men de är så ibland.. Fick i mig första Powerkingen och sen var jag pigg o vaken.. eller snarare, jag var såpass med att jag förstod vad som försigick i världen.. :P
Satte mej vid datorn och väntade ivrigt på att klockan skulle bli runt 14 så jag visste om jag fått min veckoutbetalning av soc eller inte..
Marie ringde och undrade om vi inte skulle ta och ses lite idag, hon ville hemifrån lite och Liam älskar ju mig så varför inte tänkte jag :)
Klockan gick, den blev 14 och insåg att jag fått pengar.. På med jacka och halsduk och iväg till Bussen..
När jag står vid bussen så röker jag (står givetvis en bit bort från själva busskuren) och då kommer det två killar med utländskt ursprung, men nu säger ja inte de är orsaken.. Men ena killen kommer fram till mig och frågar om jag har en cigg o bjuda på, säger "nej detta är min sista" Då tar han ciggen jag har i handen och säger "tack, det var sjysst".. vaffan, jag sa aldrig att det var okej!! Jag frågade han varför han tog den, fick då svaret "du hade ju ingen mer då får ja ju ta denna" sen gick han iväg o satte sej o rökte upp min cigg.. Men jag orkade inte tjaffsa med han.. utan jag var tyst och lyssnade på min musik via mob..

När jag kommer till Kinna kom det en ganska sur Marie ur bilen.. men de var lugnt, jag vet hur jag ska pigga upp hene ganska snabbt så ;)
Vi gick runt i kinna och bestämde oss för att hon skulle med mej hem.. Sagt o gjort, när vi väl är vid bussen ringer hennes gubbe o säger att dom ska åka till Trollhättan och hämta hans kompis son.. Men han skulle hämta marie och Liam vid 19-20 tiden.. Men när klockan blev 19 hade hon inte hört nåt om de, så hon ringde, då var dom kvar i trollhättan, klockan blev 20, dom var fortfarande kvar.. Så jag o marie bestämde att hon sover över ihop med Liam.. så det var bara o starta en maskin tvätt.. (liam hade spytt ner allt han hade med sej, utom en body han skulle sova i) Så förlåt alla grannar om maskinen har stört er ikväll! det var ingen meningen, gjorde det för en god sak!

Men nu har Liam somnat om, vaknade och gallskrek för en stund sen, men tur morsan har med sej maten vart hon än går :P så de var bara för henne o börja amma sen tystna han och somna om..

Och jag tänkte oxå sova snart, ska snacka lite på msn först bara :)

Over and Out!

Åsikter :)
Postat av: Marica Rödebäck

Jupp .. me too!

Där man kan vara fyra i samma bana?

2010-01-22 @ 10:53:50
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0