Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Jag skrev igår att jag skulle tvätta, vika och hänga tvätt.. men det har inte riktigt blivit som jag tänkt mig..
Jo, tvätten är tvättad, men har inte tömt ställningen än och lusten faller ju inte direkt in, men den kanske kommer..
eller jag måste få lusten.. men den kanske kommer ikväll som den brukar?

men mensvärken och min varblåsa jag har tar på mig.. det gör både ont o stå o gå.. Så jag håller mej antingen sittandes eller liggandes.. :) Men får ta o smäcka i mig alvedon o ipren så jag orkar med tvätten.. Och plocka iordning en aning och sen får ja ta o dammsuga och så imorn istället..

Nä, nu sparkar vi igång fröken allansson ;)

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0