Det gör ont i mitt ♥ att du är sjuk!

Det skär i mitt hjärta varje gång jag ser dig, du bara ligger där och är dålig. Du orkar nästan ingenting, du bara sover.
Din svans mår inget bra alls..
Han fick ett sår på svansen innan jul, för han var ute och bråkade med en annan katt, men de är inte läkt :( de läker inte, de ser inte roligt ut alls..
Jag hoppas verkligen du klarar dig! Jag vill inte mista en katt till, jag har mist alldeles för många i mina dagar ändå!


Jag hoppas du blir bättre snart och man ser dig nån annanstans än på klätterställningen!

Åsikter :)
Postat av: Anonym

Kanske borde åka till en vetrinär

2010-01-10 @ 20:42:08
Postat av: Anonym

SNÄLLA det finns ju nått som heter att åka till en VETRINÄR vadå djurplågeri

2010-01-10 @ 20:47:52
Postat av: Anonym

jag har pratat med veterinären,dom ansåg jag kan vänta några dagar till, för så länge han äter och är uppe är det inget livshotande, och för det andra.

Skriv vem du är så kanske jag kan ta dig på allvar nästa gång!

2010-01-10 @ 20:49:33
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: iidaa

jag har pratat med veterinären,dom ansåg jag kan vänta några dagar till, för så länge han äter och är uppe är det inget livshotande, och för det andra.

Skriv vem du är så kanske jag kan ta dig på allvar nästa gång!

2010-01-10 @ 20:50:12
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fortfarande ...DJURPLÅGERI...såna som du ska ju inte ha djur...

2010-01-10 @ 21:12:27
Postat av: iidaa

Ursäkta? Du har ingeting och uttala dig om!

Säg vem fan du är så ska jag se om du har tillåtelse och kalla mej för djurplågare!

2010-01-10 @ 21:24:44
Min blogg: http://iidaallansson.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0