En stor sorg!

Jag måste erkänna en sak jag aldrig trodde jag skulle erkänna..
Men jag är kär i en bil.. Min bror har haft en 740 i x antal år som jag har varit tokig i.. För nåt år sen så gick servon sönder och han ansåg itne de var värt och laga, så han sålde den till Jimmy som fick lagat den direkt.. Då fick den ändå stanna kvar i min närhet..

Idag bestämde sej Jimmy för att sälja den, och jag kan säga ärligt att jag blev ledsen! Att den ska gå ur min närhet och vara hos någon annan får mej att ha gråten i halsen. Är töntigt som fan och ens tänka så.

Men den bilen har alltid varit min drömbil, jag har drömt om att jag ska ha den som första bil när jag får körkort, och att den ska bli min, jag har haft planer om hur jag ska "pimpa" den så den blir som jag vill ha den, vad jag ska ha för stereo, högtalare, mattor bla.. Men Nu kommer detta aldrig ske.. :'(

Usch o fy, ingen bra dag till historien! Jag kommer sakna den älskade bilen som har fått mej att må bra och varit min lilla ögonsten..

Nu ska ja bege mej mot Kinna, kommer kännas tomt att den inte står där längre, och jag fick ta "farväl" av den :(

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0