Fredagsmys!

Min fredagskväll kommer tillbringas med Marie och Liam :) som ska sova en natt till här.. :) ska bli riktigt skoj!! dock är jag trött som en liten gris, men det är smällar man får ta.. Speciellt med bebis i lägenheten ;)
Men det blir o vänja sej, om man får egna :P hehe..

Natten var faktiskt lugnare än jag trodde.. jag har sovit som en gris från 3-10.. Riktigt gött var de, har inte hört Liam skrika en enda gång, men fått höra när jag vaknade att han skrikit några ggr och Marie hade tydligen vart uppe, men jag har varit helt ovetande :P Snacka om o sova som en gris ;)
Och inte har jag fått klagomål på snarkningar heller :D Fast jag vet att jag har snarkat, men vi sov i varsitt rum så de klagades inte ;)

Nu ska jag sätta mej och kolla runt på alla sidor jag brukar kolla :D

Over And Out

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0