Fy fan vad jag saknar dig...

Vissa dagar är saknaden värre än vanligt!
Och nej, det är inte den ni tror det ska handla om..

Jag har tänkt på dig sen igår då M var här och vi pratade om vad som hände förr..
Sen dess har min hjärna gått på högvarv, jag har tänkt på dig hela dagen, varenda låt jag hört har jag kopplat ihop med dig på ett eller annat sätt..
men jag förstår inte varför jag ens lägger ner så många tankar på att tänka på dig, du är i det förgågna, vi pratar knappt längre och du ska gifta dig i sommar!
Så varför ens lägga ner tankar på det?
Men jag kan ärligt säga att jag saknar dig. och tänker ofta på dom stunderna då du hade varit ute och jobbat på båten.. Då jag fick en kärleksfull kram och en underbar puss.. Jag kände mej nykär varje gång vi träffades..
Det blev aldrig vardag i mitt hjärta med dig, utan det stannade kvar vi nyförälskelse..

Men det var då, tror ni man kan hitta en sån kille igen som får en att känna så?

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0