Helgen ♥

Jag är superglad över min helg jag har haft!

Fredagen var mycket lugn :) tillbringades i soffan med massa tv och data :) Sen blev de sent med msn, men de var de värt ;) fick ju pratat lite mer med dej ♥. Känns kul och prata med dig :) så klockan gick mot 4 innan det blev sänggående för mig, eller snarare, jag låg i sängen sista 2 timmarna med den lilla datorn så jag kunde chatta fastän jag lagt mig, hade liite svårt o slita mig ;)

Lördagen skulle bli lugn.. Blev bestämt att Tozza och Milli skulle komma hit och dricka lite kaffe :) sagt o gjort, dom kom hit och drack kaffe, dom hade med sig Jenga :)

Hade spelat de för hundra år sen, men glömt bort helt hur man gör :)
Men blev en massa omgångar, och jag förlorade dom flesta :P

Men lyckades med att fånga upp hela tornet och sen ställa tillbaka de utan att de rasa :P de tog en stund o få tillbaka de, men de gick kanoners ;)

När vi spelat en stund så fick Milli sms om att Nalle ville umgås..
Då kläcker jag kommentaren : "synd jag inte har någon som kan köra hem mig inatt"
Då säger sanna: "du kan sova på våran soffa i gästrummet"
Wohooo, jag slipper va hemma :)

sagt o gjort, packade alla grejjerna jag behövde och så begav vi oss mot sanna och Lasse :) Björn stod o väntade med mat från Örby pizzeria :D så jävla gott!

Det blev en massa tv-spelande, Jenga, kortspel och lite gott o dricka till det :)

Klockan drog iväg till 4 innan vi funderade på o lägga oss ;)

Tack Sanna och Lasse för en toppenlördag! Vi måste spela Halo snart igen! Jag blev beroene :P
Så nu är mitt projekt o spara ihop till en Xbox360.. Så jag måste få fram 2000, ingen som har o skänka mig? ;)

Nä, nu ska ja göra mig lite mat, insåg att jag har inte ätit sen 11 imorse, då åt jag två mackor.. Börjar kännas i magen!

Kanske kommer upp kort senare  :) har inte orkat engagera mig i att lägga in dom än !

Over and Out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0