Huvudvärk!

 

Nu börjar jag tröttna på att ha huvudvärk!

Jag har haft de i princip varenda dag sen nyår.. :( varenda eftermiddag får jag ta alvedon eller ipren för att klara av resterande dag.
Går det inte över inom några dagar får jag nog allt ringa lasarettet och prata lite med dom och se vad som säger om saken. Jag har inte slutat med nånting, så som powerking ex, för då hade de garanterat vart koffeinet som hade gjort att jag haft huvudvärk, men nu finns det ingen logisk förklaring.. Utan bara ren o skär huvudvärk!

Kan det va så enkelt att de ligger lite migrän bakom de hela? men då hade det väl ändå gått över efter några dagar?

 

Nä, får fixa lite till med bloggen,så jag får bort ramar runt bilderna.. *störande*

 


Åsikter :)
Postat av: Emma

Jag ska vara ärlig, jag tror du behöver komma från data och tv:en. Strålningen du vet. Det påverkar rätt bra, ser bara på Johan när han kommer hem från jobbet ögonen går i kors och han har huvudverk JÄTTE ofta!



Du kanske behöver byta glasögon, det kan också påverka huvudverk rätt bra.



Eller hela din kost? Power king är ju inte så hälsosamt som du vet.

2010-01-12 @ 18:33:56
Min blogg: http://www.metrobloggen.se/emma198

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0