Jag vill så gärna!

Mitt ♥ vill en sak och tillhör en viss person, men den personen vill inte alls samma.. Utan han vill ha friiiiiiiihet! Men vem fan har sagt att han inte kommer att ha de om vi prövar igen?
Jag har väl inte sagt jag ska flytta in och bo hos dej och vara med dej på minsta lilla steg du tar?
Jag orkar inte umgås hela jävla tiden, om jag ska ha ett förhållande så ska det vara att man umgås när man känner för de, inte jämt, alltså man kan umgås en dag i helgen och nån/några dagar i veckan..

Men beslutet är redan taget, så jag ska försöka få tag i min bror så han kan köra mej till Kinna så jag kan hämta upp alla mina saker.. Har en del saker där, de ska inte finns en pinal där som är min, ALLT ska bort.. Varför i h-vete ska han få se mina grejjer? Vill han inte ha mej, får han inte ha mina saker heller!

Men tack för att du förstört min tillit till killar.. Vi var i princip som ihop på sms för två veckor sen, jag mådde kanon och verkligen njöt av varje sms jag fick, men så kom jag hem.. då var de *poff, hon är borta* tack! Sånt värmer ju verkligen!
Jag kommer ju verkligen våga lita på killar som säger snälla ord.. eller låt mej tänka, nä inte för fem öre!

Och jag vet att du hatar detta inlägget, och kommer störa dej fett på de, men jag skriver de inte för o slänga skit på dig, utan för att uttrycka hur jag känner mej, och du är tyvärr en del av den "upplevelsen" så de slutar som de gör att jag måste nämna dig!

Inget illa menat..


OVER AND OUT!


Åsikter :)
Postat av: Sara, Mamma till Joline <3

Sv: jag äter en medicin som heter levaxin :p

2010-01-08 @ 16:13:51
Min blogg: http://saraelinmarie.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till Joline <3

Sv: Jag äter dom för att jag har låg ämnesomstättning.

2010-01-08 @ 18:25:17
Min blogg: http://saraelinmarie.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0