Migrän?

Usch o fy.. dagen började vid 11 med huvudvärk, och den har inte släppt än, fastän jag både tagit värktablett och koffein.. Icke då, de vill verkligen inte släppa..
Borde eg inte sitta här, för de bränner i ögonen med dataljuset, men tv:en går bra.. sjukt nog..
Kan va lindrigare migrän.. Men de erkänner jag aldrig, för jag orkar inte med o gnälla över migrän.. Finns så många andra som gör de.. :)

Jag har funderat på en sak, jag vet inte vad jag ska göra.. Jag vill så gärna försöka igen, men då kommer väl tredje världskriget utbryta runtom i västra götaland.. Så ärligt talat, de bästa vore o skita i alltihop och vara själv istället..
Då slipper man mothugg ifrån alla som kommer hata tanken av det..

Nä.. får se klart på skärgårdsdoktorn...

Over and Out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0