Nersprutad!

Skulle just öppna min första powerking för dagen och de slutade med att jag blev nersprutad!
Burken var överfull och de sprutade över alla bredgrader. Så mina byxor stinker energidricka, och min musmatta är helt blöt..
Men vaffan, jag får ju powerking, men jävlar vad mycke de va i burken, det var ända upp till kanten! snacka om att dom har råkat fylla upp den för mycket!


I vilket fall som helst så sitter jag o väntar på att det ska komma en från Borås och kolla till min kyl och frys, så den vill fungera igen!
jag vill kunna använda min frys som jag själv vill och inte ha allt på balkongen. Förresten är jag nästan helt övertygad om att jag får slänga allt som står där. För det har inte varit mer än -1 hela helgen och de räcker inte för maten..
Men men, de är den dagens problem.. Men tråkigt när man är fattig och man blir utan all sin frysta mat!

Nä, nu ska jag göra mej iordning, ska åka in till Kinna och handla lite och träffa Marie och Liam ♥. Ska få sniffa bebis idag :D fan va kul de ska bli och få umgås med er, de var ett bra tag sen nu.. Har inte sett Liam sen i Nov..

Over and Out!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0