Nu ger jag upp för idag..

Nu har jag suttit här och plågat mig själv till att vara uppe. fastän jag mått illa av att behöva streta mig, och de beror inte på trötthet, för trött är jag inte alls, utan att jag är så jävla ensam,
jag vet att ni kommer säga jag får skylla mig själv, men jag kan väl ändå inte kräva att folk ska umgås med mej mitt i veckan på kvällarna?
Jag slänger iaf in handduken nu och går och lägger mig! Denna kvällen var den värsta hittills.. Jag sitter med gråten i halsen och den vill bara komma ut , men noep, stolt som man är..

Men nu ska jag se om de går och få tag i Mija för en cigg eller om hon är busy..

Over and out!

Ps, måste sätta mej med bloggen imorn och fixa om lite.. för den ser inte klok ut i IE!

Åsikter :)
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Ja, den var rolig..

2010-01-13 @ 23:13:38
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Simone

min åsikt spelar ingen roll... tyvärr. ja har sagt till dig så många ggr vad ja tycker o känner och det tjänar inget till o säga det en gång till. om du inte lyssnat på vad ja sagt innan så tyvärr

2010-01-14 @ 00:15:07

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0