Soffan i Gästrummet ♥

Jag ligger just nu på sannas soffa, aka tozza :) har haft en toppenkväll här, trevligt sällskap och gott och dricka:) och så fick jag komma hemifrån en kväll oxå. Kan det bli bättre? :) så nu mår jag bra igen, en dos av tozza och milli [lasse] gör susen:) även nalle är här, han sover på soffan i vardagsrummet:) på det är "fullt" hus. Det mindre roliga är att klockan ringer om 6.5timme för dom ska iväg och jobba vid 14-tiden:) men vaffan de kan jag sova igen imorn hemma;) men iaf tack för en jäkligt trevlig kväll alla tre! Ni gjorde min dag! Massa ♥ till er!

Åsikter :)
Postat av: Marica Rödebäck

Ja.. det är nog viktigt att man tänker på såna tillfällen när det är jobbigt =)

2010-01-17 @ 15:37:30
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0