Stolt ägare !!

Har suttit i några dagar och spanat på en XboX på Tradera. Ikväll skulle den gå ut 00.00 så jag satte mig vid 23.15 för och "bevaka" förloppet. Den låg på 300 när jag började. Jag var vinnande bud hela tiden. Yay tänkte jag i min tystnad. När klockan blev 23.59 blev jag överbjuden. Bjöd och bjöd för och vinna. När jag skulle lägga sista budet hoppar det upp "auktionen är avslutad" :'( var bara och se glad ut över att jag inte vann den. Men hittade då en med fastpris på 500kr:-D och den är snart min, bara min!! *längtar* nu har jag äntligen gått och lagt mig, kände att stubinen blev lite väl kort innan. Inte van vid barn så tätt inpå hela tiden. Men det löste sig. Mor och son sover nu.. *tack*:-P nä, Natti Natti!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0