Tankarna är hemska..

jag lovade i förra inlägget och skriva om mina tankar om gårdagen..

Mina tankar har farit runt som fan hela dagen..
vad kunde hänt om personen som körde på oss kört fortare? Då hade troligtvis bilen blivit mos, och jag hade säkert skadat mej.. Jag blir galen på såna tankar.. Och tänk om brorsan hade blivit skadad, hur hade de slutat då?
Om det varit någonstans, hade jag haft min bror kvar då?

Jag blir helt galen av alla dessa tankar, jag tänker hela tiden "tänk om".
Hela den här krockhistorien sitter kvar i min hjärna. Jag vet inte vad jag ska göra, jag ser krocken framför mej, jag ser skadorna på bilen, jag ser allt som hände igår.. [som i nuläget står, för motorn har dött på den]
Även att brorsan tog mej på benet och frågade direkt "mår du bra", det är det enda positiva i hela situationen.

Nu tänker jag se klart på detta avsnittet av skärgårdsdoktorn och sen det sista sen blir det och hoppa ner i sängen.
Är inte trött, men alldeles för uttråkad för att vara uppe..

Over and Out..

"Tänk om"

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0