Trött, tröttare, tröttast!

Gud vad jag är trött ikväll...! Så det lär bli en tidig kväll, behöver bara plocka iordning lite i köket, sen får ja o lägga mig, jag somnar nästan så fort jag slutar ett "engagera" mig i något.

Jag insåg varför powerkingen betedde sig konstigt imorse.. Det var tydligen så kallt i lånekylskåpet så den hade frusit! så den va bara o kasta och ta en ickefrusen!

Gud vilket meningslöst inlägg, men de får ni tåla..
Nu ska ja plocka i köket sen måste ja sova, ska upp tidigt imorn med, för jag får förhoppningsvis besök av han som ska laga kylskåpet imorn!

Kan man kräva ersättning för maten som blev dålig under helgen på balkongen?

Over and Out!

Åsikter :)
Postat av: Marica Rödebäck

Hehe!

Så du är rädd att du inte kan sluta producera barn sen då .. =) =)

2010-01-18 @ 22:23:36
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

HAHA!

Då får vi hoppas att din kille säger stopp efter bra antal med andra ord!

2010-01-18 @ 22:42:24
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0