Den ofrivillige golfaren

Den körs på min dvd just nu :-) jag kan i vanlig ordning inte somna, men börjar vänja mig.. Skrev ju igår att jag skulle upp vid 10 idag. Satte alarm och allt var frid och fröjd. Vaknade av klockan men snoozade säkert 10 ggr, sen lyckades jag stänga av larmet. Mamma var inne och väckte mig med precis som jag bad henne. Men lyckades somna om, vaknade igen 13 [!!!] så där var den dagen förstörd. Så det blev inte mycke gjort, men fick iaf skickat tradera mailen. Så nu slipper jag tänka på det :-) imorn hoppas ja vakna en aning tidigare. Kan fan inte sova bort varenda dag :-( fan, saknar att jag inte fick svar ikväll på sms:en till dig:-( tänker på dig dagligen.. <3 nä, ursäkta radbrytningarna som inte finns, skriver via mob. Natti natti:-)

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0