Familjemiddag, tradera, städ...

Sjukt nog har jag fått gjort massa saker redan idag..
Hostat som en tok är iaf den saken jag gjort mest.. ;-(

Sen har jag fått städat i mitt rum.. Gud vad de låter fel o säga så när man är 25 år, Men har man inte råd o bo själv så..
Jag har tagit fram massa saker jag inte behöver.. Så dom ska ut på tradera :-) Kanske man kan tjäna en slant på all gammal skit jag har ;-)

Ikväll kommer dessutom alla hit på familjemiddag.. Alla = Christan med familj, Andreas o farmor :) Så det blir fullt hus.. Chrille har ju med sig två små vildingar med ;-)
Så det blir nog livat ikväll :-) Vi ska se på Melodifestivalen allesammans med, blir nog en upplevelse för famor, hon har nog inte sett en enda deltävling så.. Och för henne duger de bara om Christer Sjögren är med.. ;-P
Så tyvärr farmor, du får nog lyssna på dom moderna artisterna :-)

Nej, nu ska jag fota tradera sakerna.. Så jag får ut dom nån j*vla gång.. Ut på tradera = förhoppningsvis Cash ;-)

Over And Out!

Åsikter :)
Postat av: ingmarie

jag hade tur o fick jobb direkt efter gymnasiet så då var det bara att skaffa en lägenhet...åtta år fast arbete i sthlm. Hoppas du hittar något jobb

2010-03-07 @ 12:43:18
Min blogg: http://mimmiros.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0