Fan att man aldrig kan somna...

Klockan är snart halv tre på natten och jag sover inte.. *gah*
Borde verkligen sova, men är trött som fan, och när jag precis höll på o somna så blev jag super kissnödig, så de var bara och kliva upp.. Och sen blev jag pioggare än faaaan..

Så nu sitter jag här med den lilla datorn startad och kan inte somna om :-( vet att det är dumt och starta datorn om man inte kan sova, för inte somnar man fortare för de.. Fuck oxå!

Och sen håller jag på o drivas till vansinne.. jag har börjat tycka om en person, eller det är fel och säga, jag tänker på en person dygnet runt och blir superglad om jag får ett sms av honom eller jag ser han loggar in på msn.. Men hur fan ska jag göra?
Jag känner i kroppen och hjärtat att jag inte är kär, men jag kanske kan bli om vi börjar ses igen?
klurigt det där.. Och tänk om jag sen får känslor men inte han? Då står jag där med svansen mellan bena o skäms? Faan så jävla krångligt den där jävla kärleksskiten ska vara.. Usch. vad bitter jag lät där ;-) Jag är bitter, men inte riktigt så bitter som det lät ;-P

Nä, nu ska jag ge de en ny chans o somna.. Måste fan sova., har bett mamma väcka mig vid 10 imorn för att inte sova bort precis hela dagen.. SKa börja ett nytt liv nu serru.. Upp Tidigare än vanligt och få nåt gjort på dagarna..


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0