Halsfluss..

Som jag trodde så var det halsfluss jag hade.. :-)
var på vårdcentralen idag och fick ta halsodling och jajjemen, halsfluss så det skvätte om det :-)
Har ätit två penicillin tabletter och mår redan bättre, kan äta, fast de gör ju lite ont, men jag kan iaf äta..
Så undra vad penicillin eg innehåller ;-) måste ju vara värsta dunderkuren :-P

Så kvällen har slutat med att jag har diskat, vikt all tvätt och dessutom har jag plockat undan litegrann :)
Känner mej superduktig :-P
Gott och känna sig piggare och slippa sova en massa..

Jo, jag har 38 graders feber när jag var på VC, och då hade jag ändå en alvedon och en ipren ikroppen.. Hon trodde jag låg på ungefär 39,5-40grader utan tabletter..  Inte konstigt jag har mått dåligt.. :-S

Nä, nu ska jag göra mig några mackor, inte vågat äta mer än 2 mackor på hela dagen, men druckit massa vatten och varm nyponsoppa..

Over And Out!

Åsikter :)
Postat av: Josefin Bellini

Hey! Tänkte kolla om du ville ge mig lite kritik angående min senaste teckning jag gjort? Ha det fint! :D

2010-08-11 @ 23:35:56
Min blogg: http://minibellini.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0