Han tror han älskar mig!

Fick mms innan av en jag "känt" sen i lördags..
Jag gav mitt nummer då och sen dess har jag fått 20 mms och 2 sms..
Och han tror han älskar mig.. Han skrev det idag..
Vart är världen på väg!? jag har träffat honom en gång i höstas, och det var på en innebandy träning och då pratade vi inte ens.. Utan jag såg bara honom springa runt o svettas..
Jag blir inte förvånad längre, för jag lyckas dra till mig alla puckon som finns.. har nog en puckomagnet inbyggd..

Jag är stolt förresten, för att jag har inte haft något sug på o terra sönder mr secret idag.. Utan jag har frågat om jag stör först, och har jag gjort de så har jag inte sms:at mer..
*klappar mig på axeln* duktig flicka..

Nu sitter jag här, klockan är strax 2 och jag har inte ens funderat på o sova, eller jo funderat har jag gjort många ggr, men jag har inte kommit längre än och klä av mig och hamna i sängen.. Men jag har startat film som jag garanterat kommer se klart.. Idag föll valet på "Hairspray".. :-)
Nu slog det mig att jag har fortfarande inte sett sista avsnittet på varuhuset.. Kanske dags.. Kollade på de näst sista nångång i januari, eller i bästa fall i början av feb.. Men ville vänta lite med sista avsnittet, för jag vill inte slita mig från serien än.. Men sen blev det bortglömt.. oopps..

Tog bort laptopskinnet idag på den lilla datorn, ska köpa ett nytt imorn om dom har några kvar.. Det jag hade på datorn hade jag inte lyckats få till bra så de satt snett samtidigt som de var klippt knepigt.. Så brorsan får hjälpa mig imorn. Han som har ögonmått och sånt skit ;P Jag kan ju knappt sätta upp en planch utan att de ser ut som lutande tornet i pisa.. ;)

Nä, nu blev de massa dravvel.. Som vanligt när jag drar igång..

förresten, vill inte sova jämte mig själv inatt.. Åt ärtsoppa till middag... gah!

Åsikter :)
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

För att ha närmare till sina barn.

2010-03-11 @ 20:33:31
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Jo, men det är det..

2010-03-11 @ 20:56:35
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Jo, hela familjen bor här i Björketorp men eftersom Emma pluggar i Halmstad tvingas barnen vara på dagis från morgon till kväll, så dom har inte tid att umgås med sina föräldrar. Dom vill ändra på det och får dom huset dom vill ha, tar det typ 30 min att komma hem.. då får dom mer tid tillsammans och skulle dom bli sjuka på dagis kan Emma komma o hämta dom på en gång .. till skillnad på nu, nu tar det nämligen 2 timmar innan Emma kan hämta hem någon sjukling.. det funkar inte att ha det så.

2010-03-11 @ 21:13:21
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0