Hur lyckas man stöka ner så mycke?

Jag har haft besök inatt som jag kanske skrev igår..
Missade jag de så har iaf Marie och Liam sovit här inatt..

Och jag begriper inte hur hon lyckas stöka ner så mycke, varenda bord i hela lägenheten är fullt av gejjer.. Hon har lagt grejjer överallt, jag plockade bort mitt varenda gång jag gick därifån, men de gjorde inte lilla fröken..
Och dessutom har hon spillt välling i hela köket i princip, micron är full, golvet, diskhon, den rena disken som stod i stället har fått en dos oxå..

Så nu har jag fullt upp.. Bara o se glad ut och städa.. För jag klarar inte o titta på oredan..

Så nu åker Schlager kanalen igång på boxen från comhem och så städa.. Måste nog skura golvet i köket med.. :( skitkul.. NOT!

Ove and out!

Åsikter :)
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Denna veckan har jag jobbat på Assbergs förskola .. =) är dock fortfarande vik men en heeeeel vecka =)

2010-03-25 @ 18:00:28
Min blogg: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0