Jävla äckel!

tänkte fortsätta på inlägget jag skrev för ett tag sen..
[länk] http://iidaallansson.blogg.se/2010/january/tack-for-2-ars-otrohet-mot-mig.html

Jag och tjejen pratar nästan varje dag och varje gång kommer de fram något nytt..
vi satt igår bla och jämförde våra dagböcker via telefon och insåg att När han sa "jag älskar dig" till mig så var han ihop med henne och sa samma sak då..
Samma sak med när jag träffade honom, då åkte han till henne efter, om han inte hade varit där före han kom till mig..
Jag blir ledsen i ärlighetens namn, men samtidigt så känns det som en dålig kärlekskomedi, så allt skulle varit påhittat..
Men jag vet att så är inte fallet.. Det är den man minst anar som beter sig som ett svin..
Okej om han bara hade sårat en tjej, men i detta fallet sårade han två på samma gång..

Man måste ha en psykisk störning som ens kan få tanken att göra såhär mot en/två tjejer..
Eller vad tror ni?
Nåt fel är de om man kan ljuga så bra att man lyckas flörta ner två tjejer samtidigt som man sårar dom.. ??

Jag kommer garanterat skriva mer om de här.. Jag släpper inte de i första taget..

Men känner mig jävligt lurad och inser hur blåögd jag var, jag borde ha insett.. Men icke då..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0