Kanske dags för en uppdatering?

Usch vad jag känner att jag är dålig på att blogga..
Men det har vart fullt ös sen mamma åkte..

Jag har kär gammal vän som inte tror att jag klarar mig själv, bara för inte hon gör det..
Så i tisdags när mamma hade åkt så skulle jag till Kinna för att köpa cigg och lite mat o så.. Då mötte jag upp denna tjejen, vi skulle umgås några timmar, men hon är kvar än... Hon har dock varit hemma en stund hos sig själv varje dag..
Men hon och hennes 7 månaders bebis har praktiskt taget flyttat in.. Dom har mitt sovrum, så jag kan knappt hämta en grej utan att de klagas på att jag kanske stör pojken.. Herregud, så jag får passa på när hon är hemma och hämta ut allting som jag kan tänkas behöva..
Och det har fuckat min dag totalt och ha henne här.. Jag har jättesvårt och somna och gör inte de förräns nångång mellan 1-5 på natten.. Men hon tänker inte på att jag sover så sent så klockan 8 står hon här och lassar över pojken så hon ska få gå på toa.. *gäsp* Så jag har haft en sömn på ca 4-5 timmar nu sen i tisdags.. skitskoj, jag lovar, mitt humör sviktar inte alls, och dessutom ska jag behöva ta honom direkt på morgonen.. usch o fy.. Jag vill gärna ha egna barn, men jag tycker det är jobbigt att hon lassar över honom på mig för att gå på toa bla.. och hela tiden får man höra : "kan du ta honom, jag sitter så gott i soffan" "ge mig skötväskan, jag behöver byta  blöja.." fine, om de inte hade vart för att mobilen pep 1 minut senare och då gick de jättebra och resa sig från golvet o hämta mobilen men tog inte med sig skötväskan.. GAH!

Hon utnyttjar mig totalt, hon låter mig göra allting för hon vet jag älskar barn, och jag kan ju inget annat än och göra det för pojkens skull..
Och sen det där med 5 min metoden när barnen ska sova... usch, hon kör den till fullo, och det är hjärtskärande och höra pojken ligga och gallskrika för att han är ensam.. Men alla har man olika nattningsmetoder..

Gud, nu har jag bara gnällt, så skit i det jag skrev..

Nä, nu ska jag lägga mig och se om jag ska spela lite på mobilen :-)
Har ju en ny för er som har inte förstått de :-D och jag är supernöjd, jag totalt älskar den.. Ida <3 Nokia 5230 = true love ;-)


Dock lite missnöjd med att de inte följde med någon pekpinne.. Borde de inte vara de på en touch mobil? :-O

Behöver jag säga att jag har den vita med rosa baksida ? ;)

Nä, natti på er.. Over and out..


Carpe diem!

Åsikter :)
Postat av: Ingmarie

Varför säger du inte ifrån till tjejen? Det skulle jag göra, det är ju din och din mammas lägenhet hon har uppenbarligen en egen hon kan bo i. Hon ska inte bestämma över dig osv.

Nej säg till henne du...kram

2010-03-27 @ 13:06:42
Min blogg: http://mimmiros.blogg.se/

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0