Pratat med vårdcentralen !!

Idag fick jag tummen ur och ringa vårdcentralen..
Lika bra tänkte jag när jag ändå var tvungen o kliva upp 9 pga värk i benet :(

Dom ringde mig, vi pratade om att jag är rökare och har denna hostan, och hon trodde jag hade fått en "ny" förkylning eftersom jag var på väg o bli frisk när hostan slog in..
Jag sa att jag trodde bacillerna kom från mina brorsbarn och hon sa att dom har mycke "aggresivare" baciller, men jag skulle fortsätta med hostmedicinen, för de kunde ta upp till 3 veckor innan hostan ger sig..

Varför finns chatten på facebook? Varför kan man inte bara välja att chatta med vissa och inte med alla?
jag har en där som jag gärna chattar med, medans jag har vissa som inte alls är lika "roliga" och prata med, utan snarare är jobbiga och tjatar samma saker hela tiden..

Nä, nu ska jag stänga ner och lägga mig på soffan och se lite på den :-)

Pyss o Kjam!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0