Provisorisk design..

Jag har gjort en provisorisk design nu :) jag ska göra en massa ändringar, när jag orkar.. ;)

Idag har varit en dag sänd från helvetet.. Jag har mått skit..
Hög feber, ont i halsen, vita prickar på mandlarna, så troligtvis har jag halsfluss återigen.. :-( Var iof ett tag sen sist, men jag vet så väl hur de känns, har de på tok för ofta.. :(
Var på Willys innan med mina bröder, höll på o svimma tre ggr.. :( jag som aldrig mår dåligt annars och får svimningskänsla .. :( Men de måste berott på alldeles för hög feber. Märker inte av feber förräns den når en 39-39,5.. och då slår de till och jag blir skitdålig på en gång..
Idag har varit en sån dag.. Men febern har ordnat upp sig, tur de finns alvedon och ipren när kroppen bestämmer sig för att vara sjuk.. :( På måndag blir det och ringa VC så jag får penicillin för halsen.. Ingen idé och åka till Borås..
Det var väntetid på upp till 12 timmar.. och det har jag absolut ingen lust med.. Då har jag hellre ont en dag extra..

Nu ska jag ta och gå lägga mig, ser att klockan ska dras om om ca 1 minut.. :-)

Puss på er..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0