snart i koma..

jag alltså..
jag har gäspat som en tok sen klockan 18 ungefär.. Men då kunde jagi nte gå lägga mig för då hade jag vaknat vid 2 inatt och vart döpigg, så lika bra och hålla sig vaken..
Men när jag väl hade hjälpt mamma med de hon ville så var klockan halv 1 som vanligt.. :( så nu SKA jag sova.. Jag ska lägga ner mitt fina lilla tryne på kudden och drömma mig bort till en anna planet utan problem..

Farmor mår bra och kommer hem imorgon :)
Men nu har min styvpappas farbror åkt in istället, och han är riktigt illa däran, han mår skit rent ut sagat och dom sa att det finns risk att han inte riktigt klarar natten, så min styvpappa står standby och kunna åka in när de väl gäller..
Tyvärr har dom 4 mil till lasarettet.. :( så det är ju inte närmsta biten..

Jag håller alla mina tummar o tår att det ska gå bra och han piggnar till igen..
Och att farmor kommer hem med hemtjänst, alltså att hon inser att hon inte klarar sig själv..

Nä, natti, puss o kram..

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0