Söka sig till kloster?

Jag sitter här och blir förbannad över hur vissa resonerar..
Vissa tror dom ska få en på fall genom o bete sig hur som helst, men så jävla lättflörtad är inte jag..
och sen vissa "sköter sina kort rätt", men sen börjar dom prata om andra? =S vad är de för jävla fel på sveriges karlar?
Jag har iochförsig en som ja tycker om och som tycker om mig med, men jag blir så jävla irriterad över hur folk beter sig mot tjejer.. vet att de finns likadana tjejer, men dom har inte jag med o göra så jag nämner knappt dom..

Nu ska jag lägga ner den här skiten, fundera på vart de finns närmaste kloster så man slipper att alla är på en hela tiden.. *suck*


Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0