tragiskt!

Jag känner mej en aning tragisk ikväll..
Jag är 25 år, sitter ensam i soffan och ser på gamla repriser och väntar på att klockan ska gå så jag får gå och lägga mig..
Borde inte jag ha nåt bättre för mej?
Känner bara att denna kvällen kommer inte direkt gå till historien..
Jag vill umgås med någon, men vem fan har tid o umgås när man ringer dom kl åtta på en lördagskväll?
Jag hade nog inte haft tid om jag hade levt som förut..

Mija Kom ner hit snart för helvete! Behöver ha sällskap! Nån jävla helg med en kompis hade inte suttit fel!

Nä, nu ska jag sätta på sista skivan med skärgårdsdoktorn så jag får nåt o göra iaf 3 timmar, sen kan jag gå lägga mej..


tragiskt tragiskt tragiskt!

Min hjärna går runt gällande gårdagen.. Skriver mer om dom tankarna sen!

Och vet ni vad, jag vet att jag gnäller så de behöver ni inte påpeka!

Åsikter :)

Lätta ditt hjärta :

Namn:
Guldfisk?

E-Mail? Jag ska inte tracka dig sen ;-)

URL/Blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0